Den sista Oktobers sista timma

Mitt jävla nöt

Trots att jag vet att
en fisk mår bättre i
vatten än i öl kände
jag mig som en idiot
när jag stod där utanför
och frös
i den sista Oktobers sista timma

Kön till Mingel i
Kungsbacka är inte
så upphetsande som
folk verkar tycka

Blotta tanken av att få
komma in i värmen &
börja jucka bort sina
begär och beskymmer 
mot ett 14-årigt ben från
Onsala gör penis styv
på Svenne Banan

Mitt intresse för disco,
kvinnliga könsorgan
& kungsbackas fjortisar
är inte vad det en gång
var

Trots att det var första gången
jag stod i just den här kön kan
det ju omöjligt komma att bli
den sista gången jag tvingas
lyssna till deras konversationer

Inte heller sista gången
jag tvingas lyssna på deras
"amen gumman" och deras
samtal & känslor vars djup får
Björn Rosenströms Pojkarna
som Busar att verka överdrivet
emotionell

Spräng skiten & bygg
nåt skittufft istället

Kommentarer
Postat av: (Y)

agreed! nice.

2009-11-01 @ 21:13:58
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/
Postat av: Liiiis

Kanske kan bygga ett nytt underjorden

2009-11-02 @ 12:58:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Bump

 ▼

▼ ▼

2009-11-02 @ 23:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0