Tusentals för fan

Rök på vattnet och
svettiga bandanas
runt idioters skallar
som snart sprängs
i småbitar av
alkoholkonsumtion
och överdriver intag

Min vän & jag

Jag är tydligen "så
jävla tråkig" så jag
belönas med att få
mina armar nedryckna
mot marken och en
"vadärdetmeddig?"-blick
kastad mot mina ögon

Men om jag vore rolig
skulle jag vart nykterist

Jag skulle vart nykterist
om inte folköl vore så
förbannat gött ibland,
ett argument som suger
pojksnopp

Pojksnopp suges inte bara
i mina argument utan också
på killtoaletten en kväll som
denna

Inte bara en
Tusentals för fan

Det kräks i båset bredvid

Inte bara en
Tusentals för fan

Det ryktas om en
haschfemma på dansgolvet

Inte bara en
Tusentals för fan

Det pågår tafs
& snuskstrul

Inte bara en
Tusentals för fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0